  • Data: 2003-01-09 16:42:33
    Temat: Re: Wizy do USA
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto w Polsce sprawdza, czy mam wizę? Nienienie, polskich służb
    > granicznych nie obchodzi wiza amerykańska. Polska to wolny kraj, możesz
    > sobie podróżować gdzie chcesz, najwyżej Cię tam nie wpuszczą.

    Jasne ze sprawdzaja, juz przy zakupie biletu pytaja sie o wize.
    A wiekszosc krajow i portow lotniczych ma umowy z USA ze sprawdzaja wizy.
    We frankfurcie sprawdzaja nawet autentycznosc wiz.

    > Ruch tranzytowy, jeśli przez USA taki w ogóle istnieje, na pewno jest
    > realizowany wydzielonymi korytarzami i na pewno nie ma możliwości
    > pozwiedzania sobie miasta w oczekiwaniu na kolejny samolot...

    Nie slyszales nigdy o tranzycie?
    A nawet robi sie tak ze lecisz np do Japoni z Warszawy i mozesz miec lot z
    przesiadkami np: w USA to wlasnie sie nazywa tranzyt.
    Wysiadasz ze swojego samolotu i na terminalu przesiadasz sie do nastepnego.
    A o wyjsciu z lotniska nie ma nawet mowy.

    Wojtek