  • Data: 2008-03-29 15:09:56
    Temat: Re: Wiszące plakaty/ulotki a domniemanie winy
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Załóżmy taką sytuację: w miejscu do tego nieprzeznaczonym (niech to
    > będzie np. jakieś blaszane ogrodzenie wokół placu budowy) ktoś nakleił
    > arkusz papieru z danymi firmy X i dopiskiem, że firma X ma najniższe
    > ceny w mieście.
    > Nikt samego momentu wieszania tego arkusza nie zarejetrował.
    > Czy jest możliwe, żeby w późniejszym czasie pociągnąć do
    > odpowiedzialności właściciela firmy X tylko na zasadzie domniemania,
    > że to on sam mógł lub zlecił powieszenie tej reklamy?
    > Słyszałem już o "akcjach" Straży Miejskiej, gdzie dzwoniono pod numer
> [...]

    Ja nie wiem, jak to wygląda od strony prawnej. Ale wiem tyle, że Heyah
    kiedyś tak rozlepiało czerwone łapki i nikt do samego Heyah się nie mógł
    przyczepić - ścigani byli indywidualni rozlepiacze, gdyż Heyah
    oficjalnie się wyparło nielegalnego rozlepiania.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com