eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik... › Re: Winna grosik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    eer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
    com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Date: Fri, 29 Aug 2014 00:22:40 +0200
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Winna grosik...
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ltemda$rvg$1@node1.news.atman.pl>
    <53fbbf46$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lthf0q$6mu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <53fc86ac$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lti31t$rim$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1408271831260.2600@quad>
    <ltmj5k$8g7$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ltmj5k$8g7$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <53ffabb1$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: e77-54.icpnet.pl
    X-Trace: 1409264561 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2236 46.238.77.54:34018
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1937
    X-Received-Body-CRC: 2012920273
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740954
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.08.2014 08:45, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 27.08.2014 18:37, Gotfryd Smolik news pisze:
    >
    >> Profesjonalizm kapitalistyczny przekłada się niestety nie na zadowolenie
    >> klienta, ale na to aby płacił - co powoduje, że statystycznie opłacalne
    >> jest odsianie "słabopłacącycych".
    >
    > Ale ważna jest też metoda. Klient zniechęcony złym potraktowaniem nie
    > przyjdzie później także z bardziej opłacalnym zamówieniem. Lub przyjdzie
    > dopiero w ostateczności nie mając innego wyjścia.


    Z drugiej strony, klient z upierdliwym i słabopłatnym zleceniem, dobrze
    potraktowany, moze przyjsc z jeszcze bardziej upierdliwym i jeszcze
    słabiejpłatnym zleceniem.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1