  • Data: 2005-02-27 00:25:41
    Temat: Re: Windows XP Home w firmie
    Od: "BAH" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jimi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cvnluj$icm$1@inews.gazeta.pl...

    > Mało wiesz o życiu w Polsce...
    > a takie wymagania nt. wykazania prawa do używania
    > oprogramowania MS ma właśnie MS.
    > Jimi

    Nie ma potrzeby wykazywania MS, że mam prawo do używania.

    Faktura nie może być wymogiem.
    By uzywać legalnie np. WinXP wcale nie trzeba miec faktury (dowodu zakupu).
    Mogą istnieć sytuacje gdy tej faktury fizycznie nigdy nie było.
    Zakup nie jest jedyna formą uzyskania prawa do używania.
    Audytor powinien o tym wiedzieć.

    BAH