  • Data: 2002-11-14 12:05:38
    Temat: Re: Windows OEM
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Kupilem komputer z oprogramowaniem. To sa dwie
    > rozne rzeczy, nikt mnie do tego nie zmuszal. Teraz komputer mi sie
    > znudzil i go sprzedaje, nadal jestem wlascicielem LEGALNEJ kopii
    > windows.
    Jeśli kupiłeś komputer z systemem w wersji OEM, to na okładce dołączonej
    broszury jest napisane "Do rozpowszechniania wyłącznie z nowymi zestawami
    komputerowymi" (czy jakoś podobnie, nie mam tego teraz pod ręką).
    Jeśli kupiłeś system w wersji BOX, to takiego ograniczenia nie ma (ale
    zapłaciłeś sporo drożej).

    > Nie jest mi ona potrzebna a mam kupca, sprzedaje, kupiec
    > instaluje, NADAL JEST TO LEGALNA KOPIA WINDOWS.
    Jeśli była to wersja OEM to właśnie nie jest legalna, bo nie jest z zestawem
    komputerowym.

    > Jak mowisz ze to
    > nielegalne, to powiedz gdzie na tym etapie zlamano prawo.
    W momencie sprzedaży-zakupu na warunkach niedopuszczanych przez producenta.
    W tej samej broszurze są warunki licencyjne, coś ze 3 strony tekstu.

    Pozdrawiam
    JarekT