  • Data: 2007-03-19 18:39:24
    Temat: Re: Więzień IV RP
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz napisał(a):

    > "Kto w celu trwałego uchylenia się od obowiązku służby wojskowej albo
    > innej służby przewidzianej w ustawie dopuszcza się czynu określonego w
    > art. 224, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2."

    "Służba wojskowa jest zaszczytnym obowiązkiem...[bla, bla, bla]"

    > Nie byłem nigdy karany, itp. Nie chce iść do wojska bo jak chciałem iść
    > przed ślubem to mnie nie chcieli a teraz chłop 28 lat, firma, rodzina
    > niebędę gonił po poligonie. Nieważne, chodzi o opipnię prawników, czy
    > dalej stać przy swoim czy mogą mnie faktycznie wsadzić na te dwa lata?

    Masz jakieś kwity na to, że chciałeś, ale Cię nie chcieli ? Jak nie
    masz - to jesteś głęboko w dupie. Ostatecznie próbuj odwoływać się na
    przekonania, religię, obrzydzenie przemocy, etc. Ale to i tak grozi
    słuzbą zastępczą..

    --
    Pozdrawia m.