  • Data: 2006-03-06 11:15:06
    Temat: Re: Wiele działalności gospodarczych
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Skorupski napisał(a):
    > Czy odróżniasz urzędowy wpis od osoby fizycznej? Bo ja tak. I ta
    > argumentacja jest dla mnie niedostateczna. Podasz przepis mówiący, że
    > nie mogę, że wpis w rejestrze musi być unikalny dla każdego obywatela?

    Widzisz - dla mnie jest to logiczne. Dla Ciebie nie, więc pewnie się nie
    dogadamy. Wpisowi do ewidencji podlegasz gdy stajesz się przedsiębiorcą.
    Przedsiębiorcą jesteś jednym niezależnie od tego ile rodzajów
    działalności prowadzisz. To jest ewidencja przedsiębiorców, a nie
    ewidencja działalności gospodarczych (przedsiębiorstw). Również z
    obowiązku informowania o zmianach przedmiotu prowadzonej działalności
    gospodarczej wynikałoby, że wszelkie późniejsze zmiany powinny znaleźć
    odzwierciedlenie w juz istniejącym wpisie, a nie być dokonywane poprzez
    tworzenie nowych wpisów.

    KG