  • Data: 2006-03-06 11:13:26
    Temat: Re: Wiele działalności gospodarczych
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Wojciech Skorupski [Mon, 06 Mar 2006 11:05:51 +0100]:

    > A widzisz tu jakąś sprzeczność?

    W zasadzie, to owszem - dwa podmioty identyfikujące się za
    pomocą jednego NIPu stanowią dla mnie sprzeczność samą w sobie.

    > Czy koniecznie mam prowadzić działalność pod jedną nazwą,
    > np. "Wojciech Skorupski - technologie kosmiczne i wywóz
    > nieczystości"? Toż lepiej bym miał dwie rozdzielne nazwy
    > dla dwóch prowadzonych przeze mnie działalności.

    A nie mylisz przypadkiem dwóch różnych spraw? Pod jedną DG
    możesz spokojnie prowadzić różne działalności i możesz dla
    nich sobie mieć różne nazwy. Nie zmienia to tego, że jesteś
    nadal jedną DG z jednym NIPem.

    > Czy istnieje racjonalny powód bym nie mógł tego zrobić?

    NIP. Numerek taki.

    Kira