  • Data: 2009-09-20 07:22:51
    Temat: Re: Więcej szpiegowania Internautów
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 02:04:21 +0100, tg napisał(a):

    > lol
    > czyli o kryptografii nie masz zielonego pojecia, dobrze wiedziec
    >
    > byla mowa o *szyfrowaniu*, dyskusja sie od poczatku toczy w okolicach
    > AESa a ty mi tu z xorem wyjezdzasz...
    >
    > zeby bylo merytorycznie - xor mimo ze czasem byl uzywany do uczynienia
    > danych nieczytelnymi na pierwszy rzut oka, nie jest *szyfrowaniem*

    > nie watpie, bylyby tez rownie nie na temat

    > to nie jest atak na klucz bo xor nie jest szyfrowaniem

    > tyle ze pomijasz drobny szczegol - zaden soft szyfrujacy nie
    > wykorzystuje xora, xor nigdy nie byl algorytmem szyfrujacym, wiec
> [...]

    Piszesz bzdury. Poszukaj w googlach czegokolwiek o temacie "szyfr
    Vernama". Choćby w polskiej wikipedii:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Szyfr_Vernama

    To jest kompletna klasyka wymyślona ponad 90 lat temu. I dotąd nikt nie
    wymyślił czegoś bardziej skutecznego. Jeśli ktoś twierdzi, że nigdy o tej
    metodzie nie słyszał, to znaczy, że o szyfrowaniu nie ma pojęcia.