  • Data: 2009-09-22 22:08:39
    Temat: Re: Więcej szpiegowania Internautów
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote in message
    news:h9626v$gah$2@nemesis.news.neostrada.pl...
    > no terazs naocznie widzę to czego się domyślałem, że nie masz nawet podstaw
    > zielonych o szyfrowaniu, bo XOR jest metodą szyfrowania z kluczem, taką samą jak
    > każda inna, ktoś już ci niżej podał nawet linka do wikipedii, więc czytaj i się
    > dokształcaj!!!:O)

    widze po twojej ortografii ze jestes tepy jak cegla, wiec bede pisal prosto

    podany przez ciebie przyklad jest nie na temat bo dla usera *haslo* nie
    ma nic wspolnego z KLUCZEM ktorym szyfruje sie dane - a o tym tu mowa

    klucz jest generowany pseudolosowo i zalezy od tego co autor softu tam
    wklepie (oczywiscie posrednio)

    ergo: user nie musi wiedziec o niczym wiecej niz haslo

    chciales blysnac, nie wyszlo, wiec zamilcz i udzielaj sie w innych watkach
    w ktorych jeszcze nie pokazales swojej ignorancji, lub wroc z sensownym
    przykladem na temat zamiast kontynuowac swoje brednie ze lamanie aesa
    lub podobnych w czasie rzeczywistym to kwestia srodkow, bo obecnie nie
    jest to mozliwe nawet czysto teoretycznie (z przyjeciem realnych zalozen)