    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Widziałem "stłuczkę"
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 09 Aug 2020 12:59:44 GMT

    Użytkownik Wiesiaczek c...@v...pl ...

    > Odezwie albo i nie.
    > Uszkodzenie pojazdu może być ścigane z powództwa cywilnego.
    > Jeśli jest świadek, że nastąpiło naruszenie zasad ruchu drogowego,
    > to musiałby to mocno udowodnić.
    > Tymczasem sprawca może oświadczyć, że jechał prawidłowo, ale
    > wybiegł mu kot albo jakieś inne równie prawdopodobne zdarzenie
    > zaszło, by naruszenie zasad wykluczyć.
    >
    > No, chyba że chcesz donieść dla własnej satysfakcji i napuścić
    > jednego na drugiego tak dla jaj.
    > Gówno z tego wyjdzie ale satysfakcja gwarantowana:)

    Sytuacja była bardzo prosta - jedno auto stało a drugie przejezdzajac
    przerysało zderzak.
    Nic wielkiego.
    Znajomy pomyslał - zadzwonie na policje i podam numery rejestracyjne.
    Oni sobie to gdzies zapisza w bazie, ewentualnie wysla informacje do
    własciciela uszkodzonego auta a ten dalej zdecyduje co z tym zrobić.
    Jak kierowca uszkodzonego auta zgłosi na policje to beda od razu miec
    informacje o sprawcy.

    Wydawałoby sie ze prosta i klarowna sprawa...
    Ale przyjmujacy (a własciwie odmawiajacy przyjecia) zgłoszenie podobno
    zaczał cos mowic ze jak kierowca uszkodzonego auta sie zgłosi to oni
    wtedy przejrza monitoringi etc... Jak widac nawet najprostsza sprawe
    mozna sprobowac skomplikowac co jest w sumie dosc czeste u
    urzedników...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,