  • Data: 2023-07-13 19:07:30
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważam, że utrudnić można coś, co łatwiejsze, ale coś zmieniliśmy. Gdyby
    > na tramwaju na zewnątrz  na burcie umieszczono taką zewnętrzną tablicę
    > kierunkową, to ona by utrudniała dostrzeżenie zakleszczonego pasażera.
    > Albo gdyby przystanek był na łuku, to taka konfiguracja mogłaby utrudnić
    > / ułatwić zobaczenia ofiary.

    Człowieku - przestań już się kompromitować. Sam wstawiłeś rysunek gdzie
    nie widzać 2/3 sylwetki i wystaje 10cm z odległości 20 metrów i
    twierdzisz, że to nie jest utrudnienie.

    NIe wiem jak z tobą rozmawiać. Może kumplujesz się z projektantem tej
    drogi dla rowerów:
    https://www.google.pl/maps/@52.1846927,20.9604345,3a
    ,75y,220.78h,82.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1seqlYG4LrZ3kz
    HWk5GLuWSA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    Domyślam się że tu widoczność też nie jest utrudniona bo kiosk jaki jest
    każdy widzi i był wcześniej więc to naturalne że nie widać, więc nie ma
    utrudniaenia widoczności. Co innego gdyby kiosk postawili wczoraj -
    wtedy jest utrudnienie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!