    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    Date: Thu, 13 Jul 2023 16:00:19 +0200
    <u883ee$rt0$1$Shrek@news.chmurka.net> <NT3qM.81761$RWb2.73116@fx13.ams1>
    <V_3qM.81762$RWb2.56978@fx13.ams1>
    <u8bdqn$gtm$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <jubqM.85792$RWb2.72188@fx13.ams1>
    <u8blm5$lbm$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UvoqM.68176$hnp2.51807@fx11.ams1> <u8dg9d$s41$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <RYIqM.27488$YL1.12643@fx04.ams1> <u8fvkp$hkc$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8ghe8$srr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8hbtd$al8$3$Shrek@news.chmurka.net> <ED0rM.310883$k4b1.91173@fx12.ams1>
    <u8ikt5$80t$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <lemrM.346640$k4b1.269682@fx12.ams1>
    <u8l9cg$r9i$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1h1zpu2xz43or.1jzaglq8a6fru$.dlg@40tude.net>
    <u8mjc6$ivr$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8mo1a$kvt$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8n2du$ru8$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8nrf4$cno$2$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 13.07.2023 o 05:38, Shrek pisze:
    > Czyli jeśli wodoczność jest utrudniona przez konstrukcję tramwaju, to
    > nie jest utrudniona przez konstrukcję tramwaju, bo jest utrudniona przez
    > konstrukcję tramwaju, a tramwaj ma do siebie że jest tam gdzie jest,
    > więc jak konstrukcja tramwaju utrudnia widocznośc to konstrukcja
    > tramwaju nie utrudnia widoczności, chyba że nie ma tramwaju?
    > Weź już przestań;)

    Uważam, że utrudnić można coś, co łatwiejsze, ale coś zmieniliśmy. Gdyby
    na tramwaju na zewnątrz na burcie umieszczono taką zewnętrzną tablicę
    kierunkową, to ona by utrudniała dostrzeżenie zakleszczonego pasażera.
    Albo gdyby przystanek był na łuku, to taka konfiguracja mogłaby utrudnić
    / ułatwić zobaczenia ofiary.

    --
    (~) Robert Tomasik