    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    Date: Thu, 13 Jul 2023 15:11:09 +0200
    <u883ee$rt0$1$Shrek@news.chmurka.net> <NT3qM.81761$RWb2.73116@fx13.ams1>
    <V_3qM.81762$RWb2.56978@fx13.ams1>
    <u8bdqn$gtm$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <jubqM.85792$RWb2.72188@fx13.ams1>
    <u8blm5$lbm$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UvoqM.68176$hnp2.51807@fx11.ams1>
    <u8dtlv$5lh$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <4kHqM.92966$2Wff.65507@fx05.ams1>
    <u8ghhv$srr$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <hcfnzg2lae42$.1bvecjvtt3lwb.dlg@40tude.net>
    <CX0rM.310886$k4b1.309710@fx12.ams1>
    <1aoou4yz9ueh1$.1nl2c0ammkpgv$.dlg@40tude.net>
    <8IlrM.84201$Xx7.12420@fx07.ams1>
    <1b3qer082e5ql$.1xu4mizmra7pv$.dlg@40tude.net>
    <crHrM.88914$1HQ.71783@fx02.ams1>

    On Thu, 13 Jul 2023 00:20:24 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To jak juz było za późno. Ale tu gadamy co, jak rozległ się dzwonek (i
    > babcia zrozumiała, że zaraz zamkną się drzwi).
    >
    > Zresztą na tym filmiku wklejonym w innym poscie to od tego dzwonka,
    > który dzwoni ułam sekundy i rozpoczęcia zamykania drzwi, i tak nie ma na
    > nic czasu. https://www.youtube.com/watch?v=h2kEltOYfuQ
    >
    > Dzwonej jest w 17s, w 19s drzwi zaczynają się zamykać.

    Slucham, slucham ... no jest tam jakis dzwięk. A im wiecej słucham,
    tym bardziej dzwonek przypomina.
    Ale to jest prawie niesłyszalne ... czas odwiedzic laryngologa,
    czy moze firefox winny, albo komputer?

    > Tak to silnie trzyma?
    > W sumie powinno, bo by wła/wyłazili przy zamknietych drzwiach.

    Nie próbowałem, ale tak bardzo silno to nie może, bo przeciez nie ma
    miazdzyc ludzi ani dzieci. Ale cos tam trzyma, i reke trzeba będzie
    wyrwac z uscisku.
    A z opisu wynika, ze ma przekładnie ślimakową, a one zwykle
    samohamowne.

    J.