    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    Date: Wed, 12 Jul 2023 19:52:00 +0200
    <u883ee$rt0$1$Shrek@news.chmurka.net> <NT3qM.81761$RWb2.73116@fx13.ams1>
    <u8bdoj$gtm$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <rDnqM.50223$FLJe.22838@fx08.ams1>
    <u8dqeo$41s$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8e8jj$ajb$5$Shrek@news.chmurka.net> <9BHqM.92967$2Wff.17251@fx05.ams1>
    <u8ggjf$s86$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1diyz4gdhmqi4$.z4mkvrjghwj6$.dlg@40tude.net>
    <ta1rM.310888$k4b1.100914@fx12.ams1>
    <u8jrci$s5f$6$Shrek@news.chmurka.net> <SxlrM.84199$Xx7.38850@fx07.ams1>
    <u8laak$scm$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>

    W dniu 12.07.2023 o 17:23, J.F pisze:

    > Ale czy brzemienny w skutki?
    > Bo widzisz - jest zabezpieczenie, moze po prostu zazwyczaj konczy sie
    > przeklenstwem pasazera, ktorego z drugiego wagonu nawet nie słychac
    > :-)

    Zdarzało się...

    > Kto wie, raport pisali jacys z PP, ale biegly to moze byc blizej z
    > tramwajami związany :-)

    Wręcz byłoby dziwne gdyby nie był, bo skąd by się na tramwajach niby znał?

    PP co to?

    > "Dopuszczony przepisami zakres tolerancji sprawia jednak, że mechanizm
    > rewersu nie zadziała, jeśli przytrzaśnięte zostałyby przykładowo smycz
    > zwierzęcia (informowaliśmy o podobnej sytuacji w Metrze Warszawskim)
    > lub fragment odzieży czy torby."
    >
    > Co tam było z tym ... psem ?

    Z tego co pamiętam to właściciel wszedł pies został - nie pamiętam jak
    to się stało ale pies znalazł się cały i zdrowy.

    > Zakladam, ze nie bylo tak, ze ten hamulec był wyciągnięty od miesiecy
    > ... ale zaraz - to skąd te 400m?
    > Jeden przytomny pasazer sie znalazł, ale po dłuzszym czasie?

    Zapewne...

    > A wczesniej nic nie mówiono, ze zatrzymał hamulec bezpieczenstwa,

    Mówiono. Jak nie w tym to w innych artykułach.

    > czy on wcale nie zatrzymuje, a tylko wyswietla motorniczemu swiatelko?

    Hamuje i to chyba w trybie hamowania awaryjnego (hamulce szynowe i
    zbiórka u kierowcy).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!