eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r) › Re: Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
    From: "Alicja" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
    Date: Mon, 17 Jan 2005 16:55:06 +0100

    Na wstępie bardzo bym chciał podziekować. Jest to w sumie taki problem, że
    Prokurator zabezpieczył skradzione auto na podst, art dkpk 248, 249, 259 kpk
    . Komornik go powiadomił (telefonicznie) telefonicznie, że egzekucja nie
    jest skuteczna gdyż auto zostało skradzione. Od początku wiedział , że jest
    auto skradzione ale zabezpieczył. Po 10 latach prawomocnym wyrokiem
    otzrymałem zwrot zabezpieczenia miedzy innymi skradzione a zabezpieczone
    auto. Dlatego wiadomo o co chodzi, ze PZU wypłaciło a ja nie zgłosiłem.
    Dlatego stąd ta dziwna sytuacja ze PZU wypłaciło ja nie zgłosiłem, komornik
    nie zabezpieczył a Prokurator nie wie co zabezpieczył . Był wsciekły gdy
    upadło zabezpieczenie, swinia chciał wymusić na mnie poprzez 8-miesieczny
    areszt do 2 lat co mi sygnalizowali w przedłurzeniu aresztu zebym sie
    przyznał i bym mógł opuscić areszt.(koniec sprawy). W tej chwili mam
    prawomocne postanowienie Sądu o zwrocie depozytów miedzy innymi
    zabezpieczonego skradzionego auta (auto-casco).Tak że mam pytanie, jestem na
    90% pewny ze PZU wypłaciło tylko nie mojej osobie. Cooooo Ddddalej Zrobić
    gdy..Dwóch Złodziei sie broni.