  • Data: 2003-10-10 06:49:57
    Temat: Re: Wezwanie za wycieraczką samochodu - Straż Miejska
    Od: "Marcin M." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mój znajomy zaparkował samochodem przy zakazie zatrzymywania i dostał
    > wezwanie do Straży Miejskiej, włożone za wycieraczkę. Czy takie wezwanie
    > jest w ogóle ważne, przecież nikt nie potwierdził odbioru, mogło przecież
    > wypaść z za wycieraczki, lub ktoś mógł je po prostu wyciągnąć. Czy takie
    > wezwanie zostało źle dostarczone i można je w związku z tym zignorować?

    Kategorycznie nie mozna !!!
    Ale jest wyjscie z tej sytuacjcji.
    Stawiasz sie u SM w wyznaczonym terminie, no i kolesie z Toba rozmawiaja.
    SM:Dlaczego Pan tam zaparkowal?
    Ty: Ja?
    SM: Tak Pan, czy samochod o nr rej. WXW 3443 nalezy do Pana?
    Ty? Tak
    SM: Wiec skoro to Pana auto to Pan tam zaprkowal
    Ty: nie ja nie
    SM : wiec kto?
    Ty: ale to jest przesluchanie czy rozmowa?
    SM: przesluchanie
    Ty : wiec powinniescie mnie poinformowac o moich prawach
    SM: Informuje Pana ze a skladanie falszywych zeznan grozi Panu kara (
    chyba ) do 2 lat pozbawienia wolnosci, oraz ze moze Pan zrezygnoac ze
    skladania zeznac, jezeli moga one naruszyc dobre imie, zagrozic, lub byc
    niekorzystne dla Pana bliskih ( tzn, zona kochanka, kochanek, syn corka
    babka - tesciowa niby tez ale niekoniecznie :-))) )
    Ty : to ja chce skorzystac z prawa do odmowy zeznan
    SM: yyyyyyyyyyyyyyyyy
    Ty czy w czyms jeszcze moge pom
    SM: yyyyyyyyyyyyyy
    Ty : dowidzenia i zycze milego dnia