  • Data: 2010-03-01 20:07:46
    Temat: Re: Wezwanie parkowanie - Straz Miejska
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-01 20:27, Użytkownik gacek napisał:

    > A tak w ogóle - sytuacja najprostsza z możliwych - mówię, że prowadził
    > mój brat, on mówi że nic z tych rzeczy, siedział w domu.
    >
    > I co?
    >
    > Reakcja organów?

    Wezwą obu do sądu i tam jeszcze raz będzie próba zastraszenia
    pod tytułem kto prowadził.
    Mogą dać mandat, ale nie będzie to do końca zgodne z przepisami,
    nie mogą dać punktów.

    I sam jestem ciekaw jaki wyrok zapadł by w praktyce.

    Sprawa podobna ale nie do końca:
    Samochód lizingowany przez firmę, lizingodawca w Warszawie,
    dyrekcja firmy w Krakowie a samochód jeszcze w innej części
    kraju jeździ.
    Fotka wyszła niewyraźna, długa droga obiegu dokumentów,
    policjanci przysłali wezwanie domniemanym sprawcom coś prawie
    trzy miesiące od daty zdjęcia.
    Dwu pracowników razem w feralny dzień jeździło i obaj zgodnie
    stwierdzili że nie pamiętają kto w danym dniu prowadził.
    Policja próbowała zastraszyć i proponowała że wystawi obu
    mandat bez punktów. Nie zgodzili się.
    Jak na razie czekam czy nastąpi jakiś ciąg dalszy.