  • Data: 2010-03-01 14:58:35
    Temat: Re: Wezwanie parkowanie - Straz Miejska
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > troche przesadzasz, ale niech ci bedzie, natomiast napewno nie mozesz
    > spodziewac sie samochodow jadacych na "wysokosci" tych zaparkowanych,
    > czyli tak czy siak, jedyne co sie dzieje, to przesuwa sie "linia" do
    > ktorej mozesz dojechac, jesli rozumiesz o co mi chodzi
    >
    > pozatym, skad wiesz, ze autor zaparkowal na ulicy, on tego nie napisal,
    > i skad wiesz po ktorej stronie skrzyzowania? moze zaparkowal po tej, po
    > ktorej nie ma to wiekszego znaczenia, czyli dla wjezdzajacego na
    > skrzyzowanie po prawej

    Cóż mógł zaparkować albo na parkingu, albo nielegalnie (niezależnie na
    ulicy, czy nie, bo w PoRD jest też napisane, że parkowanie na chodniku
    jest możliwe tylko w określony sposób i w określonych warunkach, gdy nie
    ma zakazu parkowania na ulicy (chyba, że znaki mówią inaczej).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl