  • Data: 2013-06-10 14:31:50
    Temat: Re: Wezwanie od komornika
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-08 12:13, Masterson pisze:
    > Witam.
    >
    > Aktualnie mieszkam w Krakowie. Matka zadzwoniła do mnie, że dostałem
    > pismo od komornika. Wyrok sądowy na kilka tysięcy
    ciach

    To ja z innej beczki bo jakoś mi wątkotwórcy nie żal. :-)
    Właśnie spodziewam się uprawomocnienia wyroku i wkroczenia komornika w
    celu odzyskania kilku tysięcy nie zapłaconych poborów.
    Co mogę jeszcze zrobić ja żeby ułatwić pracę komornikowi żeby taki jak
    wątkotwórca nic już nie wykombinował ;-)
    Czy jakieś dodatkowe informacje o aktualnym koncie bankowym, o klientach
    płacących faktury mojemu dłużnikowi, o jego sytuacji majątkowej ... coś
    pomogą czy lepiej nie wychylać się i spokojnie czekać na efekty pracy
    komornika?