  • Data: 2004-09-16 18:09:10
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty długu za czynsz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Glexu" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ciaf0d$lg5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy takie wezwanie do zapłaty jest na tyle "poważne" ze faktycznie
    > trzeba się spodziewać sprawy w sądzie?

    W każdym razie jest ona prawdopodobniejsza, niż poprzednio.

    > Jak już pisałem najemcy nie bedzie stac w najblizszym czasie na spłate
    > tego zadłużenia. Czy jest jakiś sposób by śruszyc tę sprawę i załatwic
    > to tak by obie strony były "zadowolone"?

    No chyba, że pożyczysz jej potrzebną kwotę. Administratoch chciał by
    pieniądzei rtudno się mu dziwić. Wszak koszty utrzymania budynku ponosi.
    Lokatorka nie chce płacic, a chce mieszkać i też bym tak chciał na jej
    miesjcu. W tej sytuacji jedyne wyjście, t oby ktoś inny zapłacił.