  • Data: 2010-11-23 21:29:47
    Temat: Re: Wezwanie do sądu na świadka- logistyka, koszty.
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Nie. Dostaniesz wg stawki za autobus.

    A to zalezy od sądu, połowa znanych mi sądów zwraca za samochód i to
    według kilometrówki.

    > Moim zdaniem nie.

    Jeżeli dobrze, choćby w ten sposób to uzasadnisz, to jest jakaś szansa,
    co do kosztów noclegu, natomiast sad ci nic nie usprawiedliwa. Sąd tylko
    poświadczy Twoja obecność na wezwaniu na rozprawę. Usprawiedliwić, a
    raczej przyznać dzień wolny musi pracodawca, Czy przynza dwa - zależy od
    niego.

    > Na rozprawie Zgłaszasz żądanie zwrotu kosztów.

    Albo pisemnie po rozprawie, w przypadku samochodu tak jest nawet
    wygodniej, bo napiszesz ile kilometrów i jakim samochodem ( w sensie
    pojemności), bo od tego zalezy stawka przy kilometrówce.

    Pamiętaj jeszcze, ze jeżeli pracodawca daje dzień wolny bez prawa do
    wynagrodzenia ( a właśnie do tego jest zobowiązany), to powinien wydać
    Ci zaświadczenie o wysokości utraconych zarobkow - też masz prawo żądać
    zwrotu tej sumy.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez