  • Data: 2002-08-12 08:02:41
    Temat: Re: Wezwanie do prokuratury - wątpliwości
    Od: "reddd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radze sie zglosic na wezwanie. Rzeczywiscie z przesluchania w charakterze
    swiadka zostanie sporzadzony protokol a w nim zawarte to co powiedziales.Ale
    nie martw sie tym ,ze czegos nie pamietasz- na zadawnane pytania odpowiadaj
    najlepiej zgodnie z prawda ,a jesli czegos nie pamietasz albo nie jestes
    pewien wyraznie to zaznacz.Przed podpisaniem protokolu i potwierdzeniem jego
    zgodnosci z prawda uwaznie go przeczytaj- jezeli bedzie tam cos nie tak jak
    powiedziales zawsze mozesz zglosic zarzuty co do jego tresci,ktore zostana
    wciagniete do protokolu- to Twoje prawo. Mozesz tez zeznania
    uzupelnic.Protokol jednak nie zostanie sporzadzony od poczatku a jedynie
    sprostowany czy uzupelniony.
    Powodzenia,
    reddd