  • Data: 2002-08-12 13:19:42
    Temat: Re: Wezwanie do prokuratury - wątpliwości
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otrzymałem wezwanie do prokuratury. Nic nie ukradłem, nikogo nie zabiłem.
    > Wzywany jestem w charakterze świadka.
    > Moją wątpliwość budzi jedna sprawa. W wewzwaniu wypełnione jest pole
    > "Sygnatura akt". Nie jest natomiast wypełnione pole "w sprawie". Dawno
    temu,
    > za czasów komuny, niezależne wydawnictwa pouczały, że takie wezwanie
    > dla swej prawnej skuteczności musi być całkowicie wypełnione. Czyli
    rubryka
    > w sprawie powinna zawierać np.: "Jana Kowalskiego" lub "włamania do
> [...]

    Witam!
    Dostalem rowniez wezwanie do stawienia sie przed obliczem pani prokurator
    jako swiadek i wezwanie zostalo dokladnie tak samo wypelnione. W pierwszym
    momencie .... lekkie atrakcje, adrenalinka w gore (bo nigdy nic nie wiadomo,
    a licho nie spi :-))). Mysle iz to po prostu lekcewazenie obywatela przez
    tzw. wymiar ... Siakas panienka wypelniajaca wezwania olewa starannosc i
    zwykla solidnosc zawodowa. Nikt tego po tej panience nie sprawdza, pani
    prokurator (w moim przypadku) podpisuje hurtem - jej tez nie placa za
    uczenie panienki ... a przeciez tzw. wymiar ma tyle pracy itp. itd.
    Zwroce uwage na spotkaniu z pania prokurator - ale to napewno nic nie zmieni
    ... :-(((
    pozdrawiam! zbisa