  • Data: 2011-10-10 12:35:01
    Temat: Re: Weszli bez pytania i wycieli drzewo na mojej działce
    Od: "Emeryk" <9...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >bo zwykle za wycięcie drzewa bez zezwolenia karany jest właściciel działki
    >na

    tak jeśli to on wycioł. W tym przypadku to była zwykła kradz ze włamaniem.
    Olej policjem. Zgłoś bezpośrednio do prokuratury. Dodatkowo w wydziale ochr
    srodowiska donies na tych łobuzów że wycieli. Zbiraj dowody (drzewo,
    zdjęcia, nagrania).
    Po sprawie karnej którą wygrasz złuż cywilną o 140 tyś (tyle straciłeś na
    przykład)

    mec. Emeryt