eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWeszli bez pytania i wycieli drzewo na mojej działce › Re: TROLL WARNING Re: Weszli bez pytania i wycieli drzewo na mojej działce
  • Data: 2011-10-10 18:18:44
    Temat: Re: TROLL WARNING Re: Weszli bez pytania i wycieli drzewo na mojej działce
    Od: " MM" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > W dniu 2011-10-10 14:35, Emeryk pisze:
    > > mec. Emeryt
    > >
    > Witamy nowe wcielenie Stokrotki.
    > UWAGA - TROLL!!!
    > Nie karmić!

    Właśnie widzę po pisowni, że z pana Emeryta żaden mecenas. Aczkolwiek zgadzam
    się, że to była kradzież z włamaniem. Tylko, że nie wiem czy jestem w stanie
    to jakoś udowodnić. Nie mam przy domu kameringu, dzięki któremu można by
    zobaczyć sprawców na gorącym uczynku. Nie mam świadków, sąsiedzi, którzy
    mogliby coś widzieć też byli w tedy w pracy. To wieś o rozproszonej zabudowie
    i następni sąsiedzi mieszkają za laskiem, więc nie mogli niczego widzieć.
    Dodatkowo droga nie jest przelotowa i kończy kawałek dalej, więc nikt obcy tam
    nie jeździ, a nawet jakby akurat przejeżdżał tamtędy jakiś świadek, to szanse
    odnalezienia takiej osoby są bliskie zeru.
    I jak już wspominałem, boję się że jak to gdzieś zgłoszę, to prawnicy
    inwestora czy wykonawcy tak to przekręcą, że wyjdzie na to że sam sobie
    wyciąłem drzewo, albo że nie wiadomo kto wyciął, ale że to moja działka, to
    dowalą mi karę...
    Żałuję, że nie miałem w tedy na działce takich psów jak autor wątku
    "pogryzienie na terenie zamknietej posesji" , choć za psami szczególnie nie
    przepadam, wolę koty :)
    Michał