  • Data: 2018-01-22 10:22:36
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 10:06:36 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:

    > Adres zameldowania nie jest adresem do doręczeń.

    Ale ja chyba nic takiego nie napisałem.

    > Nie wskazał adresu do doręczeń, bo nie ma takiej
    > możliwości by go wskazać, chyba że wiesz o toczącej się
    > sprawie i przekazujesz adres do wiadomości sądu.

    Dlatego jestem zdania że powinna istnieć jakas jedna baza gdzie wskazujesz adres pod
    jaki instytucje państwowe mają Tobie wysyłać korespondencję
    Na dzień dzisiejszy namiastką tego jest "meldunek"
    Jestem zdania ze "meldunek" w formie jak jest dzisiaj jest zbyteczny ale skoro
    już/jeszcze jest to warto w trosce o swój interes zadbać o to żeby była kontrola nad
    korespondencją wysyłana na adres zameldowania
    Jakoś szczególnie uciążliwe to nie jest a można uniknąć niespodzianek takich jak
    Piekara
    A tak na marginesie to nie wierze w to że Piekara nie wiedział ze sprawa przeciw
    niemu się toczy.