  • Data: 2006-10-21 13:43:25
    Temat: Re: Wejście postronnej osoby na rozprawę - czy wolno?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:ehd2eg$9sl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem, czy takie coś nie podpada pod pomówienie, oczernianie itp. Osobiście
    > byłabym ostrożna z uzywaniem nazwisk, zwłaszcza sędziów w takim kontekście.

    Zakładając, ze napisał prawdę, to nie. Tyle, że w tym kontekście Sąd miał racje
    akurat, więc co najwyżej można to potraktować jako pochwałę dla sądu, za to że
    prawidłowo się zachował i okazał się na tyle wyrozumiały, ze gościu za swoje
    wystąpienie nie zapłacił grzywny.

    "Ludzki pan, wyrzucił, a mógł zabić"