    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Date: 10 Oct 2004 10:59:57 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@host-ip74-219.crowley.pl

    Użytkownik Tristan Alder s...@p...onet.pl ...

    > Oczywiście. Właśnie sporo młodzieży tego nie rozumie i pakują się do
    > autobusu z plecakami. Nie dość, że robi się tłok większy jeszcze (przy
    > już i tak zatłoczonych autobusach), to nieraz już dostałem po twarzy
    > plecakiem, bo jak ktoś nie ma wyobraźni, to nie dość, że wlezie z
    > plecakiem na plecach, to jeszcze będzie nim szmajtał wokoło. Ja jakoś
    > umiałem w wieku szkolnym trzymać plecak przy nogach.

    Hmm, no wlasnie ja od początku myslałem o trzymaniu przy nogach - jakos
    inaczej tego sobie nie wyobrażam chocby ze wzgledu na zlodziei, ale takze
    na to co napisałeś.

    > Dlaczego złodzieju? Przecież plecaki się zostawia z powodu zachowania
    > porządku, zapobiegania różnym zagrożeniom.

    jakim zagrożeniom??? Nie do końca rozumiem o czym piszesz?

    > Nie tylko plecakom. Jest depozyt, zostawiasz. A jak nosisz cenną
    > biżuterię, to przełóż do kieszeni.

    Ale dlaczego??? Załózmy troche dziwna sytuacje ale w sumie całkiem
    prawdopodobna - jestem rowerzysta! Przyjechałem do marketu w lajkrach - nie
    mam kieszeni, natomiast mam: lampki od roweru, licznik, komórke, portfel, a
    co tam - GPS :))). I teraz wszystko spokojnie wchodzi mi do plecaka -
    dlaczego ktos ma mi mówic ze mam to gdzies zostawic, skoro chce tylko wejsc
    po pare rzeczy do sklepu - komórka moze w kazdej chwili zadzwonic, portfel
    bede potrzebował, a nie chcee z tym wszystkim chodzic trzymajac cały
    dobytek w rekach!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")