  • Data: 2012-07-03 10:40:20
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-27 13:59, m pisze:

    > Nie podoba mi się mój pomysł, ale pomysł jest - czemu nie pobierać tego
    > abonamentu jako dodatkowej opłaty od sprzedanych telewizorów (tak jak
    > jest taka opłata przy sprzedawanych nagrywarkach CD).
    >
    > Da się jakoś oszacować średnią długość życia odbiornika telewizyjnego,
    > pomnożyć roczny abonament przez X lat średniego żywota odbiornika i
    > załatwione.

    Kilka lat temu, jak były prace nad ustawą, duże firmy proponowały
    zbieranie abonamentów ramach abonamentu dla nich, czyli mając cyfrowy
    polsat, czy inna n-kę miałbyś abonament zapłacony z automatu... Ale
    ustawodawcom było to nie w smak, bo nie mogliby powierzyć zbierania
    haraczu poczcie polskiej...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl