  • Data: 2012-07-03 20:59:55
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/26/2012 4:12 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Witam,
    >

    > http://tech.wp.pl/kat,130038,title,Beda-wchodzic-do-
    domow-i-sprawdzac-czy-masz-Tv-i-placisz-abonamet,wid
    ,14683424,wiadomosc.html?ticaid=1eb30&_ticrsn=3

> [...]
    > przez pracowników Poczty w godz. 8-20. Przed wejściem do lokalu abonenta
    > kontroler powinien przedstawić cel wizyty, okazać upoważnienie podpisane
    > przez kierownika jednostki pocztowej i legitymację służbową, a na
    > żądanie kontrolowanego - także dowód osobisty. Gdy abonent nie życzy
    > sobie wizyty kontrolera w mieszkaniu, wystarczy, że przedstawi mu dowód
    > zarejestrowania odbiornika.
    > ==========+
    >

    > Czyli jeżeli ktoś nie ma dowodu zarejestrowania odbiornika, bo go np.
    > nie posiada, to musi wpuścić gościa do domu?

    Nie musi.
    wowczas delikwent sporzadza odpowiedni papierek, ze nie zostal wpuszczony.
    Co z tego wynika nie wiem. Pewnie przed domnieniemanie zostaniesz
    rostrzelany z posiadanie odbiornika poniewaz nie pozwoliles pokazac, ze
    go nie posiadasz.

    > I pytanie poboczne: Jeżeli płacę abonament Cyfrowego Polsatu i telewizor
    > służy tylko jako monitor do dekodera, brak jest ,,powietrznej'' anteny
    > doczepionej, to czy to spełnia ustawowy warunek do płacenia?

    o ile z telewizora zrobiles monitor, to znaczy telewizor nie posiada
    mozliwosci samodzilenego odbioru programow to nie musisz.

    natomiast sprawny telewizor nawet jak do niczego innego poza oglodaniem
    z dekodera nie jest uzywany z podatku rtv nie zwalnia.