    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 30 Jun 2012 01:48:31 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    <jsd8jg$fu1$1@inews.gazeta.pl> <jsdci2$f8r$1@node1.news.atman.pl>
    <jsel22$fp5$1@inews.gazeta.pl> <jsembu$4fl$1@inews.gazeta.pl>
    <jsepnr$oaa$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaf5ae$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsesso$1b$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaf9c5$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsfha2$hae$1@inews.gazeta.pl> <4feb68c3$1@news.home.net.pl>
    <jsfsq8$c3a$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@b...pl>
    <jskdpo$d4e$2@inews.gazeta.pl>

    On Fri, 29 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No tu napisałem gdzie indziej, że nie wypowiem się, zobaczymy za 10 lat.

    Jeszcze najlepiej, żeby to "coś nowego" było z produkcji giganta,
    popartej setką certyfikatów.
    Produkcja "garażowa" może niechcący łamać prawo, i jak przypadkiem
    stosują np. lut ołowiowy, to udział prawdopodobieństwa zepsucia
    drogą RoHS maleje, nie mają ISO 9600 to tym samym księgowy nie
    wie które elementy kazać robić mniej trwałe "bo się nie psują
    tuż po końcu gwarancji" i tak dalej.

    > Oponowałem tylko przeciwko
    > twierdzeniu o tym, że masowo pada po okresie gwarancji.

    Nie u wszystkich, głównie u tych którzy wykorzystują ISO 9600.
    Znając Twoją umiejętność do nadawania nowych znaczeń słowom, z góry
    zastrzegę: NIE NAPISAŁEM "stosują".
    (samo stosowanie [się] do wymagań certyfikatu nie daje gwarancji
    psucia [się] po gwarancji)
    Napisałem "wykorzystują"!
    :]

    pzdr, Gotfryd