    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Date: Fri, 10 Aug 2007 22:49:08 +0200

    Wrak Tristana napisał(a):
    > No więc pytam, czy wtedy była Zasadnicza Służba Wojskowa.
    Nie mam zielonego pojęcia jak to wyglądało, ale skoro dzień czy dwa
    przed agresją Niemiec udało się zmobilizować prawie milion żołnierzy,
    którzy potrafili dość skutecznie stawić opór, to chyba świadczy o tym,
    że ci ludzie musieli być wstępnie przeszkoleni.

    > Nie wiem, nigdy nie żyłem w komunie.
    To Ty urodzony po '89, czy emigrant? :->

    > Natomiast o ile dobrze mi świta, to ZSRR włączył się do wojny sporo później,
    > dopiero we wrześniu 1939. Wcześniej prowadzili różne dyplomatyczne
    > działania, ale rozumiem, że mówimy o samym zajęciu obcych terenów.
    Wiesz, ja rozumiem, że są ciężkie czasy wtórnego analfabetyzmu, nie
    każdy musi lubić czytać książki, ale teraz jest telewizja, internet,
    wikipedie, czy inne encyklopedie, więc jak już się usiłuje o czymś pisać
    z sensem, to czasem warto się podpierać, jeśli już nie swoją wiedzą, to
    choćby taką gdzieś wygrzebaną.

    > Takie pytanie na zadanie domowe: Kim są partyzanci? Wytworem Zasadniczej
    > Służby Wojskowej?
    Sam sobie odpowiedz na to pytanie :-)

    > No nie broniła się wcale. Pewnie powiesz, że dlatego, że nie miała
    > Zasadniczej Służby Wojskowej... Ale akurat nasza rozmowa się zaczęła od
    > tego, że ja negowałem atak... A ty ciągle o obronie...
    Powiem, że gadasz bzdury i wykazujesz braki w elementarnej wiedzy
    szkolnej na temat własnego kraju - kolejne zmarnowane pieniądze :-(

    > Ta boli. Z racji wieku mam już za sobą obowiązkową naukę i teraz uczę się
    > tego, co jest przyjemne....
    No to na etapie nauki byłeś widać dość odporny na wiedzę :->

    Maciek