    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Date: Fri, 10 Aug 2007 18:39:33 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 17:52
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9i2ah$ml8$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Ty jakiś nie tenteges, czy tylko udajesz? Żeby się do wojska zgłosić w
    > trakcie wojny, to wypada mieć jakieś wcześniejsze przeszkolenie,

    I w II WŚ walczyli w Polsce zawodowcy?

    > Coś Ci jednak ta komuna we łbie pomieszała. Nie za kilka lat, tylko za
    > 17 dni.

    17 dni to od zajęcia Polski.

    > Ja wiem, że Ty się naoglądałeś 4 pancernych i według Ciebie na wojnie
    > liczy się głównie jakość, więc jak by tak mieć 3 Rude, to świat nasz,
    > ale zapewniam Cię, że ilość też się liczy - hint: II WŚ

    hint: to było 70 lat temu. Siem technika zmieniła.

    > Poczytaj trochę, jak wyglądała Kampania Wrześniowa, bo mam wrażenie, że
    > nie wiesz o czym piszesz.

    Znaczy co, Polska atakowała?

    Faktycznie -- nienawidzę wojen, więc i tamten etap historii pomijam jak
    tylko mogę.

    Dobra, nie przekonam cię do pacyfizmu a ty mnie nie przekonasz do
    mordowania. Nie mam więcej sił na udowadnianie, że zabijanie jest złe. Idź
    sobie i morduj ile wlezie.... Ja mam dość.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl