  • Data: 2005-12-30 15:03:37
    Temat: Re: Ważny strary dowód
    Od: Stefan Krzywica <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 14:25:53 +0100, Artur Golanski napisał(a):
    > Pozostaje skarga na urzędnika do jego przełożonych.
    Czy nie ma tu pewnej analogii do przyjmowania pieniędzy? Skoro ustawa mówi,
    że banknoty NBP są legalnym środkiem płatniczym w Polsce to chyba poczta
    nie ma prawa odmówić ich przyjęcia? Odmowa to chyba byłoby wykroczenie?
    Ustawa mówi, że DO jest obowiązującym w Polsce dokumentem stwierdzającym
    tożsamość, więc chyba poczta nie może go nie uznać?

    --
    Krzywy