    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Date: Mon, 18 Sep 2023 11:20:05 +0200

    Dnia Sun, 17 Sep 2023 23:47:00 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie ma się co rozdrabniać MZ na detale, ale 5k$ nie jest normalną kwotą,
    > za żadną typową wizę, czy z pośrednictwem czy bez.

    Z nudów dodam, że ci słynni filmowcy z Bolyłud płacili od 25 do 40 tys.
    dolarów, bo dostali wizy wielokrotnego użytku, które umożliwiały dotarcie
    do Meksyku. Wawrzyk wymuszał na dyplomatach ekspresowe wydawanie wiz.

    Tu można przeczytać, jak to działało:
    https://www.rp.pl/dyplomacja/art39109861-za-co-piotr
    -wawrzyk-stracil-stanowisko-wiceszefa-msz-w-tle-fals
    zywi-filmowcy-z-indii

    Naturalnie nie mam złudzeń, że ormowcy dobrej zmiany będą nadal klepać
    swoje i dla nich winny będzie Sikorski.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek