eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach? › Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
  • Data: 2019-08-21 21:53:59
    Temat: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2019 o 21:51, u2 pisze:

    > ano, zwłaszcza jak są korki na trasie Łazienkowskiej:)))))))))))

    czy też Siekierkowskiej:)

    https://www.wprost.pl/430841/brutalne-zabojstwo-pary
    -niemcow-w-warszawie-sprawa-umorzona.html

    Brutalne zabójstwo pary Niemców w Warszawie. Sprawa umorzona

    Prokuratorzy z Warszawy umorzyli śledztwo ws. zabójstwa w maju 2012 roku
    pary niemieckich turystów - donosi portal TVP Info.

    -Zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy, aby ustalić sprawcę zabójstwa Silke
    G. i Petera H. Mamy pewne tropy, ale nie na tyle silne aby dalej ciągnąć
    śledztwo. Nie zostawiamy jednak sprawy samej sobie. Liczymy, że w
    przyszłości pomogą nam ślady zabezpieczone na miejscu zbrodni i uda się
    do nich dopasować mordercę - powiedział jeden z warszawskich śledczych.

    Jak się dowiedział portal tvp.info prokuratorzy badający sprawę
    zabójstwa Niemców sprawdzili bardzo dokładnie, z kim w ostatnich dniach
    życia mogli się kontaktować turyści. Bardzo poważnie podeszli do
    informacji biegłych, którzy w aucie ofiar odkryli ślady amfetaminy i
    kokainy.

    W sobotę, 19 maja 2012 r. na ul. Wolickiej w Warszawie, pobliżu ogródków
    działkowych, ok. godz. 22 spacerowicze odkryli zakrwawione zwłoki
    kobiety, leżące obok czerwonego kampera. W samochodzie leżał mężczyzna z
    raną głowy. Żył jeszcze, gdy przyjechało pogotowie. Zmarł jednak po
    przyjeździe do szpitala. Okazało się, że byli to turyści z Hamburga:
    Silke G. i Peter H. Kobieta zginęła od czterech strzałów m.in. w głowę i
    klatkę piersiową. Mężczyzna dostał tylko postrzał. Sprawca zostawił
    wiele cennego sprzętu. Z wozu zniknął jeden z portfeli. W pobliżu
    kampera, na trasie prawdopodobnej trasy ucieczki sprawcy, znaleziono
    kamerę Niemców.

    Z ustaleń stołecznej policji wynika, że zabójstwa pary turystów z
    Niemiec dokonano z broni o kalibrze 6,35 mm. To broń o małej sile
    uderzeniowej, popularna w sportach strzeleckich. Na pewno nie była to
    broń przerobiona z gazowej na ostrą amunicję. Nie figuruje także w
    bazach danych, co znaczy, że nie była używana do zabójstw czy napadów.

    TVP Info, ml

    --
    I love love