eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach? › Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
  • Data: 2019-08-22 19:50:54
    Temat: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d5c85e4$0$499$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.08.2019 o 00:55, ąćęłńóśźż pisze:

    >Dasz jakiś link, bo mnie to zaintrygowało. Czyli wiedzieli dokładnie,
    >pod którym krzakiem się chowa i kombinowali kogo wysłać?

    Wlasnie chyba nie wiedzieli - a jak rozumiem teren lezy na granicy
    trzech obszarow i mogl byc problem do ktorrego komisariatu nalezy :-)

    >I skąd ona to wiedziała?

    No, akurat w telefonach czesto sa GPS, ale poslugiwac sie tym, to
    troche zachodu wymaga.

    Poza tym mogla podawac bardziej opisowo gdzie jest ... co utrudnialo
    dyspozytorce ustalenie wlasciwego komisariatu :-P

    Tylko po prawdzie - tak dlugo mordowali, ze patrol by zdazyl
    przyjechac gdyby go od razu wyslano ?
    Dojazd samochodem tez pare minut zajmuje ... i to w sprzyjajacych
    warunkach ...

    J.