  • Data: 2009-03-17 07:10:16
    Temat: Re: Wariat....
    Od: Kasper <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 21:00, "Marek" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > W pracy po wynianie kilku zdań z kadrową usłyszłem:
    >
    > "Całe życie mam do czyniemnia z wariatmi". To było pod moim adresem, w
    > towarzystwie 4 innych koleżanek jako podsumowanie rozmowy.
    >
    > Jakiego zadośćuczynienia moge się domagać ? Czy kadrowy może sie tak odzywać do
    > pracowników ? Ona jest w ciąży, więć za ostro wystąpić nie mogę, bo gdtby jaiś
    > stres jej zaszkodził.... Z drugiej strony mam swoją godność, a ta koleżanka już
    > nie pierwszy raz pozwliła sobie na jakies impertynencje. Tyle, że nigdy nie
    > przekroczył granicy epitetu. NIe tylko do mnie zachowuje się czasem
> [...]

    Witam,
    Również mam problem z kadrowymi w mojej firmie. A jest ich aż trzy.
    Otóż praktycznie co rano mijam je na korytarzu. Każda z nich ma
    zwyczaj witania mnie słowami "Cześć Kubuś". Już samo to jest trudne do
    zniesienia, jednak jedna z nich ostatnio przekroczyła wszelkie
    granice. Wyobraźcie sobie drodzy grupowicze, że podczas powitania
    MRUGNĘŁA NA MNIE. Czuję się zaszczuty ;(. Spać od tego czasu po
    nocach nie mogę!
    W związku z tym mam pytanie, czy powinienem wręczyć jej kwiaty i
    zaprosić na kawę, czy też bez zbędnych ceregieli mogę ją oskarżyć o
    molestowanie? Jakiego zadośćuczynienia mogę się domagać?
    Pomóżcie!

    PS. BP, MSPANC :D