  • Data: 2004-01-28 09:39:30
    Temat: Re: Wapark , mandaty i TK.
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawe&oslash; Tomasz wyskrobał(a):
    [...]
    > niemam zamiaru placic nawet jak przyjdzie komornik , komunisci ukradli o
    > wiele wiecej i krzywda im sie niestala co tam ja mala plotka z 37
    > mandatami.

    Genialny argument! Długo nad tym myślałeś? Mimo wszystko pomyśl jeszcze
    trochę, bo niedługo dojdziesz do wniosku, że skoro Nimecy wymordowali kilka
    milionów ludzi, to jak Ty kogoś zabijesz to też Ci się nic za to nie stanie.

    > A moze oni tylko strasza , i niemoga tego sciagac?

    Radzę zapoznać się z tym, co orzekł w tej sprawie TK. Było to dwa dni temu,
    więc w archiwach wiadomości w popularnych portalach internetowych na pewno
    coś znajdziesz.

    --
    Bartek Gliniecki