  • Data: 2007-02-26 17:37:37
    Temat: Re: Walka z NASK
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert napisał(a):
    > Jak im zaplace to przysla mi kolejna fakture (wszak jest juz marzec wiec
    > kolejny rok sie zaczal), o odsetkach nie mowie.
    > Rozwazam rowniez niezaplacenie nawet gdybym nie mial racji z powodu tego co
    > napisali w wezwaniu.
    > "Brak zaplaty naleznosci [...] spowoduje w przypadku aktywnych domen
    > zaprzestanie swiadczenia uslug ktorych dotycza te naleznosci"
    > Poradzcie cos, prosze

    Zapłać i wypowiedz umowę. Z opisu wynika, że aktualnie powinieneś
    opłacić dwuletni okres. Ew. wypowiedz bez opłacania, ale zapewne skończy
    się to dla Ciebie tylko dodatkowymi kosztami sądowymi za kilka lat.

    Ew. przenieś domenę do pośredników NASKu, u nich będziesz miał
    pewność, że nie ulegnie odnowieniu bez wniesienia płatnośći.

    --
    pzdr, Michał Kordulewski