  • Data: 2010-06-26 08:33:57
    Temat: Re: Walczę ze Strażą Miejską, poszukuję sekundantów :)
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam doświadczenia w praktykowaniu "prawa", a wdałem się w spór ze
    > S.M., który zaczyna nabierać kolorów.
    > Dotychczasową i planowaną wymianę korespondencji opisałem na stronce:
    > http://l.pl/9v3
    > Chętnie wysłucham (no - przeczytam :) ) sugestii pod adresem upixb -
    > małpka - lykamspam - kropka, dwie literki.
    > (Ten adres działa, wbrew pozorom.)
    >
    > Może, przy weekendzie komuś z Was będzie się chciało spojrzeć ze swojej,
    > innej strony i podpowiedzieć coś.

    ja tez zaczalem walke. Zaczelo sie od tego, ze nie moglem wyjechac z
    prywatnego podworka gdzie parkuje na droge publiczna bo jakis debil zastawil
    wjazd.

    Zaczalem pisac pisma. Okazuje sie, ze SM we Wroclawiu przez pierwsze 150 dni
    (5 miesiecy) odholowala 89 zle zaparkowanych pojazdow a sam komendant
    przedstawia to jako sukces podleglej mu jednostki.

    Pojechalem w miasto. W 2 razy po 30 minut natrzaskalem 271 fotek zle
    poparkowanych pojazdow (www.sm-wroclaw.pl) wlaczajac w to auta zaparkowane
    na miejscach dla inwalidow pod sama komenda strazy miejskiej we Wroclawiu.

    Icek