  • Data: 2010-06-27 18:09:10
    Temat: Re: Walczę ze Strażą Miejską, poszukuję sekundantów :)
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co do parkowania, to moim zdaniem masz sporo racji. Przepis po prostu jest
    > źle skonstruowany i tyle.
    >
    > Co do ulotek, tomoim zdaniem nie masz racji zarówno od strony procesowej
    > jak i materialnej. Niewykrycie sprawcy wykroczenia jest powzechnym
    > zjawiskiem i tyle. NIe należy postrzegać tego jako jakiejś
    > nieprawidłowości. Sprawca oddalił się i nie ma mozliwości ustalenia, kim
    > jest.

    W tym przypadku ? Ja tu widzę niechęć do szukania sprawcy, odwołanie się do
    braku prowadzenia ewidencji przez pizzerię jako kontra do braku prowadzenia
    ewidencji przez "młotkowego". Tymczasem nie ma tu żadnej analogii ponieważ
    młotkowy niezależnie od prowadzenia lub nieprowadzenia ewidencji może
    uchylić się (przynajmniej teraz) od wskazania konkretnego sprawcy a
    nieprowadzenie ewidencji przez pizzerię jest dokładnie żadnym powodem do
    zaprzestania szukania sprawcy przez policję ponieważ w odróżnieniu od
    młotkowego policja po to jest by szukać sprawców.

    > Od strony materialnoprawnej również obawiam się, że szkodliwość społeczna
    > pozostawienia na parapecie klatki schodowej oferty pizzerii jest cokolwiek
    > dyskusyjne.

    A nie odmówiono z tego powodu.