  • Data: 2010-06-26 07:02:59
    Temat: Re: Walczę ze Strażą Miejską, poszukuję sekundantów :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Młotkowy" <n...@...co.pl> napisał w wiadomości
    news:i044h2$clg$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Nie mam doświadczenia w praktykowaniu "prawa", a wdałem się w spór ze
    > S.M., który zaczyna nabierać kolorów.
    > Dotychczasową i planowaną wymianę korespondencji opisałem na stronce:
    > http://l.pl/9v3

    Co do parkowania, to moim zdaniem masz sporo racji. Przepis po prostu jest
    źle skonstruowany i tyle.

    Co do ulotek, tomoim zdaniem nie masz racji zarówno od strony procesowej
    jak i materialnej. Niewykrycie sprawcy wykroczenia jest powzechnym
    zjawiskiem i tyle. NIe należy postrzegać tego jako jakiejś
    nieprawidłowości. Sprawca oddalił się i nie ma mozliwości ustalenia, kim
    jest. Od strony materialnoprawnej również obawiam się, że szkodliwość
    społeczna pozostawienia na parapecie klatki schodowej oferty pizzerii jest
    cokolwiek dyskusyjne. Najprędzej czepiłbym się strony prawnoskarbowej w
    kontekście powierzenia przez PIZZERIĘ nieustalonej osobie wykonania pracy -
    jak odprowadzają zatem choćby zaliczkę na podatek dochodowy?