eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwy towar i jego wymiana na nowy › Re: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!c36g2000yqn.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
    Date: Sat, 30 May 2009 03:59:25 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 45
    Message-ID: <5...@c...googlegroups.com>
    References: <b...@k...googlegroups.com>
    <gvp62f$hh7$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@f...googlegroups.com>
    <0...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.152.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1243681165 2774 127.0.0.1 (30 May 2009 10:59:25 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 May 2009 10:59:25 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c36g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=89.78.152.82;
    posting-account=nzeMyAoAAACkNNI4b5yIxCVjyaMoPCF4
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:590693
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Maj, 12:40, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > Dnia 30.05.2009 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:
    >
    > > Czytając jednak artykuły na necie (w miarę nowe, np
    > >http://umowy.wieszjak.pl/kupno-sprzedaz/74792,Jak-r
    eklamowac-wadliwy-...)
    > > nachodzi mnie wątpliwość związana z wymianą towaru na nowy/naprawą na
    > > podstawie wadliwego towaru realizowanego nie przez gwarancję
    > > producenta ale przez sprzedawcę. Kiedy to się stosuje?
    >
    > Poszukaj po haśle "niezgodność z umową" ale problem tutaj nie w tytule
    > reklamacji a w tym, że jest to niestety typowa cecha takich wyświetlaczy i
    > jakim byś trybem nie szedł to MZ skończy się to porażką. Jedynie na co
    > mógłbyś ewentualnie liczyć to niedotrzymanie przez sprzedawce terminu
    > ustosunkowania się do reklamacji, ale to wszystko razem do kupy potrwa, a
    > skoro prezent to pewnie czasu za dużo nie masz.
    >
    > --
    > Marcin

    cyt.
    Towar należy uznać za niezgodny z umową, gdy nie posiada właściwości w
    niej określonych, nawet jeżeli brak zgodności nie ma znaczenia dla
    wartości czy użyteczności towaru. Natomiast nie stanowi niezgodności z
    umową wada, która została w umowie przewidziana lub która jest zwykłą
    właściwością danego towaru.

    Fakt, że matryce cechują się tym, że mogą mieć wady z pikselami. Cóż,
    pomimo powyższego cytatu chyba napiszę pismo i dostarczę je w
    poniedziałek powołując się na wadliwy towar oraz na brak pełnej
    prezentacji zakupionego sprzętu. - Sprzedawca uruchomił BIOS i to
    wszystko, bo system sam się instaluje po uruchomieniu komputera. W
    BIOSie piksela nie widać, a już na czarnym czy niebieskim tle tak...

    MS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1