    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
    Date: Sat, 30 May 2009 18:40:32 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 30.05.2009 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:
    > Czytając jednak artykuły na necie (w miarę nowe, np
    > http://umowy.wieszjak.pl/kupno-sprzedaz/74792,Jak-re
    klamowac-wadliwy-towar.html)
    > nachodzi mnie wątpliwość związana z wymianą towaru na nowy/naprawą na
    > podstawie wadliwego towaru realizowanego nie przez gwarancję
    > producenta ale przez sprzedawcę. Kiedy to się stosuje?

    Poszukaj po haśle "niezgodność z umową" ale problem tutaj nie w tytule
    reklamacji a w tym, że jest to niestety typowa cecha takich wyświetlaczy i
    jakim byś trybem nie szedł to MZ skończy się to porażką. Jedynie na co
    mógłbyś ewentualnie liczyć to niedotrzymanie przez sprzedawce terminu
    ustosunkowania się do reklamacji, ale to wszystko razem do kupy potrwa, a
    skoro prezent to pewnie czasu za dużo nie masz.

    --
    Marcin