  • Data: 2012-02-15 23:17:36
    Temat: Re: Wada budynku wykryta po 3 latach.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Feb 2012, .B:artek. wrote:

    > Gotfrydzie,
    >
    > primo, wykonanie zastępcze - CO DO ZASADY - jest możliwe tylko za zgodą sądu,

    Dobrz.

    > Po drugie, do umowy o roboty budowlane nie stosuje się
    > WSZYSTKICH przepisów dotyczących umowy o dzieło

    Oczywiście.
    Skądś się wzięło moje pytanie "co przeoczyłem" - właśnie
    z tego, że nie przyuważyłem żadnego wyjątku który mógłby
    się łapać. Przepraszam że napisałem owo "stosuje" tak że
    dało się rozumieć jako "stosuje wszystkie", nie miałem
    takiej intencji.

    > - zobacz art. 656 KC

    Zapewniam że zobaczyłem przed wysłaniem poprzedniego posta ;)

    > A po trzecie, gdzie tu wykonywanie umowy o roboty budowlane czy o dzieło, skoro
    > chcemy czegoś od dewelopera na podstawie umowy wyodrębniającej lokal?

    No dobra, leżę na deskach.
    I z tej niewygodnej pozycji pytam: to TYM BARDZIEJ, z jakiej okazji
    taki nabywca miałby samowolnie dokonywać naprawy?
    Jak rozumiem dyskutujemy o rękojmi?

    pzdr, Gotfryd