  • Data: 2024-06-20 15:14:33
    Temat: Re: WTF
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jun 2024 23:22:03 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wykluczasz, że niechcący ją utopił, a potem w strachu zakopał? Nie mamy
    > żadnej wiedzy o tej sprawie.

    A co - on (ktoś) ją pływać uczył?

    Prywatnie, to chyba jednak policjanci zakładają, że mogło dojść do
    zabójstwa. No ale wolą "mniejszy" zarzut wpisać.
    A przecież zarzut zawsze można zmienić, więc nie wiem czemu tak.
    Z przyzwyczajenia, czy stoją za tym jakies głębsze przemyślenia?

    * - cos podejrzewam, ale moze odpowiesz :-)

    A ktoś tak zakładał?

    J.