  • Data: 2024-06-20 16:32:54
    Temat: Re: WTF
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jun 2024 23:13:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Dokładnie chyba to chcą zrobić.

    No ale co - wczesniej nie rozmawiali, bo może trzeba będzie zarzuty
    postawic najpierw? :-)

    > Skąd wiesz? Bo dziennikarzom nie powiedziano, jakie są?

    Cała Polska wie, że dowody były kiepskie, a w dodatku ciała nie było,
    więc co to za dowody.

    Aż na koniec sąd uniewinnił, z braku dowodów, mimo, że ciało się
    znalazło.

    > Docelowo zgodnie z prawem.

    Ale chwilowo nie.
    Ba, docelowo też często nie.

    > Nie.

    > Zależy co. Ale generalnie zgoda sądu jest konieczna, choć w takiej
    > sprawie to formalność.

    Czyli koledzy troche naciągają z tym zakresem, bo operatorzy i banki
    to formalność przy zaginięciu ?

    A jak to czasowo wygląda?

    Bo IMO jak ktos zaginął, to ta lokalizacja telefonu się przydaje, a i
    ostanie operacje bankowe mogą być bardzo przydatne.

    > Ksiądz z tyłu też wygląda na kobietę, bo ma sukienkę.

    Czyli co to formalnie jest? Czynności sprawdzające?

    J.