    From: "Marek Ciszewski" <m...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU
    Date: Wed, 7 Sep 2005 19:33:41 +0200

    "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:dfn58r$1a0$1@news.onet.pl...

    > A nikt ci nie broni iść pracować dla wojska. Znam firmę, gdzie zarobki
    > wielkorotnie przekraczają średnią krajową. Jak jesteś dobry, to cię kupią.

    Moje tez wieloktornie przekraczaja srednia krajowa, ale mniejsza z tym.
    Powinno sie miec wybor miejsca pracy, przymusowe podpisywanie oswiadczen o
    pracy nie budzi Twoich zastrzezen?

    > Wojny często nie ma, bo są obrońcy (czytaj -armia)

    Placa im to sa. Mi placa za inny zawod.

    > A w takim wypadku:
    >
    > A podatki płacisz zgodnie z wolą?

    Nie musze placic podatkow - moge nie pracowac.

    > nie musisz

    Przeczytaj dokladnie ustawe o pracowniczym przydziale mobilizacyjnym.

    > często wyjeżdżasz?

    Wiadomo ze i tak bym nie zglaszal. Ale dlaczego mam podpisywac cos na co sie
    nie godze?

    > Kwestia uśmiechu

    :)

    > W ten sposób rozumując moje swobody są łamane przez kodeks drogowy, karny
    > i całą masę innych ustaw

    Nie widzisz roznicy miedzy kodeksem drogowym a zmuszaniem kogos do pracy
    wbrew jego woli?

    > Teraz też nie możesz. o ile pamiętam grozi za o więzienie.

    Mozesz jezeli uzyskasz na to zgode. Po podpisaniu oswiadczenia znika taka
    mozliwosc.

    > Każdy by chciał żyć dobrze i spokojnie. Najchętniej nie robiąć nic w celu
    > zapewnienia tego sobie i innym.

    Przede wszystkim nie masz pojecia co robie. A ja bym chcial zyc przede
    wszystkim normalnie. Jesli podpisywanie oswiadczen wbrew woli nazywasz
    normalnoscia to najwidoczniej mamy inne definicje.

    Marek